Vrijwilligerswerk in Kenia - Reisverslagen van Kelsey - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in Kenia - Reisverslagen van Kelsey - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk in Kenia

Mijn grote droom komt uit, vrijwilligerswerk in het buitenland!

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2018

Back home.

03 Maart 2018

The big five!

01 Maart 2018

Last day!!!!!!!

28 Februari 2018

Sorry, paar dagen in 1

23 Februari 2018

Al vrijdag????
Kelsey

19 februari 2018 is het zover, dan vertrek ik voor 2 weken naar Kenia! Hier ga ik mee doen aan het vrijwilligers project van Dutch Dental Care. Wij gaan iedere dag op een basisschool kindertjes gratis behandelen, maar ook de locals, juffen en de meesters. Iedereen mag langskomen! Ik kijk al een lange tijd uit naar deze reis en kan ook niet wachten tot het zover is! Ik ga proberen iedere dag een verslag te plaatsen! Kijk en lees mee en geniet vooral mee!!

Actief sinds 15 Feb. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6346

Voorgaande reizen:

19 Februari 2018 - 03 Maart 2018

Vrijwilligerswerk in Kenia

Landen bezocht: