Nog een paar dagen..... - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Kelsey - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen..... - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Kelsey - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen.....

Door: Kelsey

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

15 Februari 2018 | Nederland, Purmerend

Nog 4 nachtjes slapen... dan is het eindelijk zover!

Eindelijk vertrek ik voor bijna 2 weken naar Kenia, Mombassa!

De kennismaking met de groep waar wij mee gaan reizen hebben we inmiddels ook achter de rug. 14 januari 2018 hebben wij elkaar allemaal ontmoet en hebben we heel veel informatie gehad. We reizen met een aantal mensen die al eens eerder zijn geweest, wat mij wel een fijn gevoel geeft. We hebben ontzettend veel leuke foto's kunnen zien en veel mooie verhalen gehoord. Als tip kreeg ik om wat spullen mee te nemen voor de kinderen en de locals. Deze tip heb ik goed opgevolgd. We mogen 2 koffers van 23 kilo meenemen, een reiskoffertje van 10 kilo en een tas. 1 koffer heb ik al helemaal vol met allemaal kleurboeken, potloden, kleurpotloden, pennen, gummen, puntenslijpers, stickers, zeepjes, tandenborstels en tandpasta! Op de laatste dag van de reis wordt dit uitgedeeld! Ik ben zeer benieuwd om al die gezichtjes te zien!

Samen met Marjolein maak ik deze reis, wij zijn inmiddels ex-collega's.
Marjolein is tandarts en ik heb haar ruim 2 jaar elke vrijdag geassisteerd, dus we zijn goed op elkaar ingewerkt! We hebben al veel voorpret en veel contact wat we nou allemaal mee moeten nemen en praten veel over de reis. Want ik vind het best wel spannend!

Deze hele week ben ik af en toe wat dingen aan het inpakken, en nog wat laatste dingen aan het aanschaffen. Alle medicijnen zijn binnen, de vaccinaties, mijn visum.. het komt echt zo dichtbij nu!

Ik ga proberen elke dag een verslag hier te plaatsen, ik hoop dat dit gaat lukken.

Maandag 19-02-2018 begint onze reis. We vertrekken om 20.40 uur van Schiphol naar Nairobi met Kenya Airways! Ik heb nog nooit zo een lange reis gemaakt, dus laat het allemaal maar op mij afkomen.

Ik hoop dat de mensen die mij hebben gesponsord om deze reis te kunnen gaan maken het ook leuk vinden om hier te gaan zien waar voor zij hebben gesponsord! Veel lees en kijkplezier vanaf volgende week!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Purmerend

Kelsey

19 februari 2018 is het zover, dan vertrek ik voor 2 weken naar Kenia! Hier ga ik mee doen aan het vrijwilligers project van Dutch Dental Care. Wij gaan iedere dag op een basisschool kindertjes gratis behandelen, maar ook de locals, juffen en de meesters. Iedereen mag langskomen! Ik kijk al een lange tijd uit naar deze reis en kan ook niet wachten tot het zover is! Ik ga proberen iedere dag een verslag te plaatsen! Kijk en lees mee en geniet vooral mee!!

Actief sinds 15 Feb. 2018
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 6349

Voorgaande reizen:

19 Februari 2018 - 03 Maart 2018

Vrijwilligerswerk in Kenia

Landen bezocht: